"此Blog純為與趣 , 抽水和測試之用 , 口語 ,錯字甚多, 請多多包容"

2011年4月11日星期一

Like That But Better

近期最Buy的廣告 , 美國零售商店Best Buy早前在網站刊登上述廣告,擺明寸爆iPad 2,指其接駁鍵盤相當麻煩,不及ASUS Android 3.0 Transformer Tablet好,再加上標題Like That. But Better , 正好最近我剛剛換電話的思維相似 (3GS to LG2X) "從回機械人的懷抱 "... 所以想寫少少個人對生果產品的睇法。 


PS. 不過對女生來說 , 還是叫她用IPhone吧 , 比較對他們的胃口 (Game有多 , 相機又多 , Design 美觀 ...etc)
說實左 , 個人並不認為IPhone唔好用 , 說實在 Design 不俗 , 介面也不錯 , Apps 夠多 , User Friendly , 除左周街都係外 幾乎無缺點 (正如廣告中的Like that) 


個人用左一年3GS , 其實唔太鍾意IPhone , 因為佢末夠好 ,同埋 Apple真係一間無品的公司... 


我又幾唔鍾意 IPhone 請看下圖 :


PS. 對唔住 , Rilakkuma , 你睇在我同San X 做過幾十萬生意份上 , 原諒我好嗎 ... 


回正題 , 個人點解唔鍾意IPhone因為
Apple係一間無品的公司 , 為了marketing share 不停推出機能不全的商品


1) 大家知否為何 IPhone2 , 沒有copy & paste function , 3 沒有bluetooth , 3GS 沒有multi task , 連 Screen lock , MMS tone 都無得換 , 全部都係為左extend customer life cycle 的手法 Fxxk。最不爽的就是這樣 , 口說這些功能不重要 , 之後下部機 or OS support 到該function , 之後還要那班用家還千恩萬謝呢 ~ 明明是自家產品不完整啊 !


2) Steve Jobs 從不迎合消費者 , 創了一個產品後 ,然後死命吹捧 ,洗腦他人來崇拜 , 景仰此產品 .... 點呀 , 無function有咩所謂  ,Vertu 都無function架 , D 人覺得值就買 , 咪講到我唔要 ok !


我不會說機器人一定比Iphone 好 , 但最少我用得開心 , 因為 : 


1) Full support for multi task (唔會發生由頭整過的慘劇)


2) 有卡插 , 平時出入data 唔洗經Ituens load 10 年  


3) 可以睇到Fresh ^^ (XD , 之前試過懶醒唔抄個客address , 打算上佢網睇 點知 ToT )


4) 可以換MMS tone , Ring tone 可用MP3 , 因為我經常換irp4好煩


5) Email 中睇 office document 的 support 好好多 (不知何解Iphone個email 唔可以所有file auto link 到 document to go)


6) 手寫板可以寫英文 , keyboard 有5行 (英文數字一排) , 輸入很方便


7) 有電換

















沒有留言:

發佈留言