"此Blog純為與趣 , 抽水和測試之用 , 口語 ,錯字甚多, 請多多包容"

2011年4月26日星期二

心情不佳 (MV你地睇得明就睇la)

近日心情很差,唉 ! 希望在明天 , 仲有8個月 *_*


妳係最後一個我愛妳多過自己的女人 , 希望唔好敢 la T0T 先這個 "越面不改色,若無其事的分離,傷人越深 "


再來

謝謝你的結束 ,冷卻後的殘酷 , 
謝謝你的知足 ,告訴我別再付出 
謝謝你的溫度 , 記憶留在最初 
謝謝你曾經讓我 ,幸福 想著手心的感觸 想著臉頰的溫度 
謝謝你那些年為我付出 .......ToT 


但無論如何 , 我應承妳的事 ,無論大家咩關係,我一定會做到 ^ ^  仲有8個月 , 妳"威" !!
  

沒有留言:

發佈留言