"此Blog純為與趣 , 抽水和測試之用 , 口語 ,錯字甚多, 請多多包容"

2011年3月24日星期四

男生最須要醒水的10個Moment

以下都係對自己心儀的女生(可多個) / "兄弟 / 乾妹妹 / 好朋友" (嘿 ! 這些term真好 , 進可攻退可守) 先要醒水 , 其他路過 , 打醬油 or 你唔當佢係女的 , 可以下略。


PS. 女生們 , 請不要怪我現實 , 個世界就係敢。雖然本人提倡 , 女權優先 , 但優先唔代表老憑 , 個人提倡的底線係 "恩還5倍 , 怨還2倍" , 如果你好似李嘉欣敢的樣 , 周秀娜禁識撈 , Erica 禁醒目 , 你晨早入左豪門 la ..


0) 不能忘記任何生日節日紀念日,而且每次也要為我準備一些驚喜。(這個不算 , 因為真係阿水都知 , 記唔到 !? Mark落 Smart Phone law , 你無Smart Phone .... 挑 , 幾千蚊都無 ,咪学人溝女 la ... 滾 )


大家盡記 , 刻在骨子裏更好 , 畢竟男人89.9%都係小事胡塗的



1) 如果女女跟你說要減肥, 其實是想聽到你說:「不用減了,我喜歡你現在的樣子。」


2) (得手後)在女女心情糟透,橫蠻發脾氣的時候,抱抱我,而不是和她理論 and then 吵架時 ,先說對不起,哄我,但不要不停講理由。 (得手前) 同佢飲下野 , 淨聽佢up , 80% 同情 , 20% solution , 得左,


3) 就算佢是地獄廚神,仍希望你會嚥下並偏心地比滿分佢。


4) 不能沒主見 ,女人出街時suppose唔帶腦 ,只懂吃和玩, 請安排 , 認路, planning , 保護她人身安全等工作 (唔識就google 吧 , e 幾年有open rice , 大家舒服好多架la)


5) 女人天生在體質和心靈都比男人柔弱, 所以男人保護女人是理所當然的 ~ 辛苦大家了 , 大家自己識做


6) 女生喜歡化妝打扮,不只為取悅自己,也是為博取你的一句 like ! (請大家scan多d , 讚多d )

7) 吵架時女女智商at least 驟降50點, 像個小朋友般蠻不講理, 怎樣解釋都不明白 ,and then 當佢在埋怨一件事的時候,其實只需要一個聆聽者,讓我發洩,給佢認同及安慰。至於詳細分析或具體建議,請留待佢心情好轉後,才慢慢說吧!

8) 所有細細碎碎的生活小節,佢都會同你分享, 例如化妝品與護膚品,新買的裙子,日劇的劇情......雖然你肯定唔明,但希望你扮聽 , 不時發問。

9) 瀟灑,不等於無「交帶」, 請工作前 or 約會前send 個SMS or what apps 吧 , 尤期明知遲到個d

10) MC Period , 女女是無敵的, 可以名正言順發脾氣 , 爆你 .... so 最好在每個月那幾天對佢千依百順任勞任怨

高手向 (高手可以视乎情況 , 源用-1例子作closing用途,低手則可免則免)

-1 ) 身邊不要有任何女性朋友,紅顏知己,乾姐乾妹之類的物體 ,因為想像絕對比真實恐怖很多倍

1 則留言:

  1. 有同感.尤其第一點更甚.
    每位女性跟我說這句的時候我也是這樣回覆.效果仍在
    女人還是愛聽多一點甜言蜜語=]

    回覆刪除