"此Blog純為與趣 , 抽水和測試之用 , 口語 ,錯字甚多, 請多多包容"

2011年3月19日星期六

男人有所為 , 有所不為

近期式逢日本不幸遇上天災 , 各界都有唔同反應 ,  (本文頭段全為追page view的抽水文 , 缺乏耐性的朋友請直接睇虛線以下的內容 , Thx ! )


1) 傳謀 ~ 作得就作 , 無法 " 個仔鍾意食屎 , 所以咪比屎佢食 " 例子 : 一向出名的老作的"0018"報業集團



2A) 發死人財的仆街 "維特X靈" , 一對電話就知係你 , 你公司要靠d敢的低能廣告番數 , product work 極有限
(PS. 賣鹽個d , 唔講 , 技術含量太低 , 你係都出個"納米鹽水沐育露 " , 懶係多d step , Pro 少少 ,  雖然有機會上警訊 XD) 




2B) 當然亦有商户乖機做Brand Building eg) 美心Group旗下的 Starbucks 


(PS. 筆者係好讚成佢地敢做的 , 係,我係做Show , 宣明會也是行政偏高的Charity , 但係我真係有為災區出過力 。 咖啡錢雖然唔多 , 但話曬我同你非親非故 , 幫手係人情 , 唔幫係道理 。係你話我偽善之前,請問你有冇幫災區做過野 , 無你就飲la , 仆街)


3) 當然仲有我地的負能量散發地區 (網上討論區) 


(XD ! 真係好燃負面呀 , 節錄自某討論區有關 Starbucks 義賣的精句 , 希望大家d仔仔女女唔係出post的人) 一條topic有一半人都係講負面野 , 點呀 ....


屌你個 Starbuck特登做慢o的賣少幾杯捐少o的錢
成班臭西港女 ,你班仆街年年去日本進供唔少啦 ,仲捐乜柒呀
點解無人去屌班跟風撚
其實點知佢係唔係真係全數捐出去?
之後facebook又會有潮人講,今日自己做左件好有意義既事...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


透過以上的例子 , 我想講 "男人有什麼係應做 , 同不應做"
(以下內容不適用於closing 思想年齡低於25的女生) 


1) 好多野唔係靠把口 , 係靠做 , 講得多唔做 , 女仔見你無誠意 ,死得仲快 


(愛心小提示 , 做野要中point !!)


eg) 你話你好愛佢 = 即係你要為佢設想 , 乜叫幫佢諗 , 基本的就係d虛寒問暖的行野 , 中班的就是睇住佢的生活習慣而夾野 , 姐係每月有一周對佢温柔d , 監住佢唔比佢食寒涼野 ,龜苓膏 西瓜 ...., 高班的 er ... Sorry 我中班都未 Grade , 有料再同大家分享。


2) 切勿懶醒


除非你係以一晚半晚為目標 , 敢你話你係誠哥的私生子都仲得 , 否則 " x "
A) 基本例子 : 唔識路 , 冇google map , 唔問人 (PS.女人會覺得廢 , 兼浪費時間)


B) 進階例子 : 工作上好x勁 (PS.女人冇乜與趣知 , 因為唔太關我事 , 如果個女人之前見識過更勁的男人 , 就會覺得你白痴 , 所以大家share exp 係冇問題 , 但唔可以太浮誇)


C) 高危例子 : 講以前對ex又幾好 , 女人係感性的動物 , 呢個moment , 佢可能會因感性同你close左 , 但之後開左波 , 你交唔足貨 , 佢一比較 ....oh (要知女人係專記埋d , 唔應該記得的野)


3) 放下面子 , 面子無價 (XD , 即係唔值錢)
首先你要搞清楚 , 面子同Brand係唔同 , 我好深刻一個有十幾億身家的老板係會上講 
" 而家d後生仔 , 就係好要面 , 我而家都重"奶"緊人鞋底 , 佢地憑乜 !?"
跟住ar CEO 插口 " 所以佢地咪一世找 8000 " 
一句都尾 : 目標為本 "除非你唔玩" , 故千錯買錯都係你錯 , 講聲sorry , Tum番佢先 , 不爽的遲d晚上再整治她。


4) 做個正面人 , 嘴炮無用


其實呢個唔係太關溝女事 , 一句到尾 灰 , 嘴炮 , 埋怨係無用 , 如果動動嘴皮子可以解決問題 , 這世上還要警察幹嗎, 快d諗下點做好過 , 兄弟們always be closing ar ! 


希望d料大家有用。









沒有留言:

發佈留言